Svar på kommentar

Postat av: marina

är det nåt skämt det här eller? du kan inte på fullaste allvar mena att du är tjugo år gammal och skriver som en fjortis!? känns som hela din blogg är fake, att du sitter och hittar på allting om dina "vänner"....är det på riktigt så är du nog mest bara dum i huvudet. Gå till psykolog, du verkar ha svårt att förstå att du faktiskt inte är fjorton längre...eller så är det kanske det du är?

 

Tänkte skriva lite angående denna kommentar:

Nej, detta är inte ett skämt. Däremot tror jag inte att så många vet att jag känner såhär. Åtminstone inte mina "vänner". Jag har många bekant, men ingen riktig vän som jag kan lita på till 100 %. 

Jag vet inte om jag skriver som en fjortis? Jag är 20 år gammal född 1989. 

Bloggen är inte fake, visst jag ändrar namn men ALLT jag skriver är sanning. Det är mina känslor om olika situationer. En person som endast blivit sviken en gång kanske inte skulle reagera likadant som jag, men när det händer om och om igen så blir man ganska ledsen och får känslan att man inte har några riktiga vänner. 

Är jag dum i huvudet? Nej.

Jag har funderat på att gå till psykolog men inte för detta problem utan för ett annat. 

 

Då frågar jag dig "marina": Är det bara fjortonåringar som får känna att de inte har några vänner?


Kommentarer
Postat av: HERMELIN

superfin blogg :)

allt bra ?

2009-07-12 @ 11:23:37
URL: http://hhermelin.blogg.se/
Postat av: Ida

I can be your friend ;) Nej men.. börja skaffa nya vänner & lämna dom andra bakom dig om du känner så som du skriver här i bloggen! Hellre en bra vän än 1000 dåliga, jag skulle lämna dom vännerna direkt å skaffa nya. Klart det inte är lätt när man e 20 år, men genom internet exempelvis? Eller genom att börja på ngn aktivitet!

2009-07-16 @ 02:24:53
Postat av: k.

Ida: det är nog lättare sagt än gjort.

2009-08-02 @ 22:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0