Usch, blä och fyfan

Godmorgon.....

Usch fyfan säger jag bara! Jadu, bakfyllan va den värsta av sitt slag! Men det är ju självförvållat så man ska väl inte klaga... UH.

Matdagbok för igår då:
1 skål yoghurt med en skivad banan
1 smörgås
2 tunna skivor rostbiff, lite sallad, lite potatissallad
1 banan
vegetarisk hamburgare
1 banan
1 smörgås
MASSA ALKOHOL
1 fyllemacka
KRÄKTES

Så vet inte om man kan räkna den där sista mackan =) Haha...

Gårdagens motion
2 timmar cykling (minst, cyklade MASSOR)

Vaknade vid 17-tiden! Usch, hatar när man sover bort en hel dag... Och det som har varit strålande sol hela dagen också! Fan, lite ångest på det...Mått skit har jag gjort också! Tur att jag inte följde med på den där efterfesten... Ojoj, då vet jag inte om jag skulle ha överlevt!
Idag åt jag en glass. Det är allt jag har ätit på hela dagen... Men ska snart grilla en griskotlett! Mmm! Sen ska jag äta de ultimata bakfyllabotarna!

chips


Får ni ta på en sån här påse så ät den med stor njutning! Mmmmmmmm!

Kommentarer
Postat av: Jennica Björk

HEJ! jag har nu 'veckans blogg' i min blogg! :)



Kika in på länken om du vill anmäla dig, du har till imorgon på dig! :)

http://jennicabjork.blogg.se/2009/august/okej-nu-kor-vi.html#comment

2009-08-03 @ 22:45:45
URL: http://jennicabjork.blogg.se/
Postat av: Leia

Låter ju inte så roligt :S

2009-08-03 @ 22:51:21
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0