Bättre att ha 5 taskiga vänner än att inte ha vänner alls... Eller?.....

Sorry för jävligt taskig uppdatering! Har haft internet strul så att de heter duga... Har faktiskt varit jävligt duktig på ätande fronten, alltså har inte småätit och inte ätit "godsaker"! Just nu är jag påväg till min gamla klasskompis.... Berättar imorgon hur det gick med Jannica ;) Det var någon som kommenterade och undrade om jag inte kunde lägga ut bilder på mig själv, och svaret är såklart nej med tanke på att jag bloggar om ganska känsliga saker. Vet inte hur mina "vänner" skulle reagera om de fick veta att jag "smutskastar" dem i bloggen... Bättre att ha 5 taskiga vänner än att inte ha vänner alls... Eller?.....

Kommentarer
Postat av: Isabel

NEJ bättre att leva i ensamhet än att ha falska vänner. Tänk på det. Jag gjorde mig av med 4 vänner endast för att de var taskiga. Så om de är taskiga mot dig var inte med de, de förtjänar inte dig !

2009-08-08 @ 22:33:34
URL: http://isabelcaleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0