upptagen

Ojoj säger jag bara! Vad det har varit fullt upp de senaste dagarna. Bara jobbat och ordnat inför en fest som var på lördagen. Var dit med en klasskompis från högstadiet som jag inte umgåtts med på år och dagar! Hade RIKTIGT roligt! Tror jag ska försöka börja umgås med denna fd klasskompis... Vi var ju nära vänner hela högstadiet, så varför skulle det inte kunna gå igen?

Vi var ett litet gäng i högstadiet som splittrades efter nian. Alla gick till olika skolor, och alla har hittat nya "gäng" utom jag... Ibland brukar jag tänka att det är skönt att inte ha en massa vänner, att bara få sätta sig själv i första hand... Men oftast så känner man sig ganska ensam......

Ikväll ska jag med Jannica till en liten festival här i närheten. Det var hennes idé att vi skulle fara så vi får väl se hur det går... Hon har ringt 3-4 gånger och velat prata om var vi ska träffas osv.... Jag jobbar ju på kvällen så kommer dit lite senare.

Nej, nu måste jag börja göra mig i ordning för jobb!

Kommentarer
Postat av: Emma

Heej! Jag såg att du komenterat kissies blogg jag har skrivit en text om henne på min blogg, gå gärna in och komentera!



http://emmaforslof.blogg.se/2009/july/utkast-okej-om.html#comment

2009-07-22 @ 23:01:37
URL: http://emmaforslof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0