Supa = vinprovning?

Här blåser det för fullt! Ska snart fara på jobb, ujuj, hur ska jag komma ut till bilen ens? Undrar om de godtar den ursäkten på jobbet "Jo, de va så att jag flög iväg när jag va påväg till bilen". Haha, i don´t think so.....

Ska även på kaffe till en "vän" före jobbet, vi kan kalla henne Petra. Och vad är felet på denna "vän" kanske ni tänker nu då? Jo, hon är så förbannat vuxen hela tiden. Jo visst, hon är ju gift och har barn. Men allt ska va så seriöst hela tiden! Om man bestämmer att man ska ut och supa, så har hon typ bokat in vinprovning på det lokala lyxhotellet. Och såklart är hennes man med också. Och ibland även ungarna. 
Det livet är jag inte riktigt redo för än! Är bara 20 bast och tänker nog inte förknippa supa med vinprovning på ett bra tag!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0