mjo..

Mycket riktigt... Hon banga ur..... lämna mig ensam som så många gånger förr..... Känns hemskt att man inte har några "riktiga" vänner....

Men till sist hade jag en grejt kväll... Drack mig full och hade det roligt... jobb imorn, så det blir väl sova snart... Träffade en gammal bekant, en kille, skitsnygg är han.. han skjussa hem mig. jag har ju pojkvän, sen tre år, men det är inte så bra mellan oss just nu.. mitt liv känns inte så bra över huvudtaget. Har inte några riktiga vänner och min pojkvän är inte mycket till hjälp heller. Man får väl se vad som händer....

Kommentarer
Postat av: N

be strong :( du klarar det. jag tror på karma=)

2009-07-14 @ 23:45:54
URL: http://trickyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0