Ingen kom på mitt 18 års kalas

Hej!
Nu var man hemma från jobb igen då! Och tillbaka ska man imorgon bitti... Ojoj, bara jobb hela tiden känns det som ibland... Sitter ensam och slötittar på MTV, och slösurfar lite... En slö kväll helt enkelt! Jannica ska komma till mig och sova inatt.. Hon ska ut ikväll och har så långt hem så hon fråga om hon fick sova hos mig. Och snäll som jag är så svarade jag såklart ja... Ibland är jag nog för snäll, har VÄLDIGT svårt att säga nej. Kanske därför jag har så många "taskiga vänner" som utnyttjar mig. 

Men vad gör man då? Är ju inte världens lättaste att bara hitta nya kompisar mitt i allt. Är ju ändå 20 år, så alla gäng är redan skapade om ni förstår... Är svårt att komma in i ett nytt "gäng".
Själv har jag inte något "gäng", utan umgås med random personer... Skulle vara roligt att få tillhöra något gäng, har aldrig gjort det. Att man skulle vara typ 5-7 tjejer som umgås. Nu så känner ingen av mina "vänner" varandra, så man umgås bara med en i taget...

Försökte en gång "slå samman" alla "vänner". Det var när jag fyllde 18. Jag hade bakat en tårta och bjudit in alla (4 st, ja, jag vet har inte många "vänner"). Kan ju säga som så. Det sluta med att tårtan blev orörd. INGEN KOM. En sade ungefär en dag i förväg att hon inte skulle komma. En annan skicka ett SMS 1 timme före. De två sista hörde jag ingenting av. Då känner man sig ganska värdelös när man till och med hade bakat en tårta!
Som tur är så var min pojkvän med och han tyckte så synd om mig så att han bjöd in sina vänner och sin familj, så det blev kalas iallafall! Men lite konstigt att inte mina vänner kommer, däremot min pojkväns.... 

Detta är bara ett exempel på när mina vänner svikit, lär komma flera historier längre fram i bloggen....

Kommentarer
Postat av: Popstickel

det suger, det har jag faktiskt varit med om :/ jag har inga vänner :P dem flesta är så fucking falska så jag har skitit att bry mig om ;P och suprise suprise ingen av dem har hört av sig på ååååååår!



Du kan fixa det själv förfan, detta bevisar att du är en stark tjej o fixar det själv, visst det är roligt med vänner men inte roligt när vänner trahsar en!



kram!



p.s har också en pojkvän, han gjorde samma sak =)

2009-07-10 @ 21:57:37
URL: http://popstickel.blogg.se/
Postat av: Anonym

vet exakt hur det känns, själv har jag inga riktiga vänner. tillhör inget gäng. har aldrig gjort. och vännerna blir bara färre och färre.. riktigt jävla jobbigt!

2009-07-10 @ 21:57:58
URL: http://friskey.blogg.se/
Postat av: E

Jordan Chandler som anklagat Michael Jackson för sexuellt övergrepp erkänner nu att han ljugit! LÄS BLOGGEN FÖR MER INFO!



2009-07-10 @ 22:29:53
URL: http://wenameit.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vet precis hur det är jag har inte en enda vän :(

2009-07-11 @ 08:49:01
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

kikar in och hoppas på

att du får en bra dag,

Har du några planer?

Kram ♥ http://esth.blogg.se

2009-07-11 @ 10:24:39
URL: http://esth.blogg.se/
Postat av: marina

är det nåt skämt det här eller? du kan inte på fullaste allvar mena att du är tjugo år gammal och skriver som en fjortis!? känns som hela din blogg är fake, att du sitter och hittar på allting om dina "vänner"....är det på riktigt så är du nog mest bara dum i huvudet. Gå till psykolog, du verkar ha svårt att förstå att du faktiskt inte är fjorton längre...eller så är det kanske det du är?

2009-07-11 @ 11:32:10
Postat av: ida

är du seriös med bloggen eller? detta inlägget? bara undrar..

2009-07-13 @ 18:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0