Förlåt?!

Idag skickade tjejen jag nämnde tidigare ett sms, där hon i princip bad om ursäkt. Jag låtsades som att allt var ok mellan oss, som jag gjort så många gånger förr... Men innerst inne vet jag att jag inte har någon att lita på, ingen att lita på till 100 %. Alla bara sviker. Själv försöker jag vara snäll och ställa upp i vått och torrt, men vad får man tillbaka. Jo, ingenting! Hur kan man vara så egoistisk?. Kan inte räkna alla gånger jag blivit sviken av mina "vänner". Speciellt denne, Jannica kan vi kalla henne. Lär väl antagligen nämna henne flera gånger.


Såg att Kissie söker ny BFF, kanske jag ska söka....

Kommentarer
Postat av: hhelen

usch vissa vänner är riktigt taskiga,

man gör allt för dom men får inget tillbaka,

men hoppas att det löser sej (:

kram

2009-07-11 @ 11:40:00
URL: http://vibratiioner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0