"Ensamstående bantare"

Hejsan! 
Usch, vad det har varit mycket senaste tiden! Har jobbat som en riktig idiot! Tur att det börjar bli dags för skolan igen så småningom...

Nu har jag blivit lämnad helt ensam, gulle har farit iväg på affärsresa utomlands! Lite tråkigt de, speciellt när man inte vet exakt när han kommer hem så man har inget datum att "räkna ner till". 
Men för tillfället sitter han fast, han har lite passproblem så måste fixa ett nytt, stackaren :( Helt ensam i ett okänt land! Önskar att man skulle få vara där med han så att han skulle få lite sällskap iallafall!

Och vet ni vad? Jag tänker börja "banta" medans han är borta, och sen se om han märker någon skillnad! Folk påstår ju att killar inte märker de som vi gör, så nu ska jag testa ^^. Anledning att jag skrev banta inom citat tecken är för att det egentligen inte blir någon bantning. Nyttig mat och motion helt enkelt! Bye bye dumle och majonäsmackor! :D

Ska försöka lägga upp mått och vikt, eventuellt någon bild.
Matdagbok ska jag också försöka hålla! Men det skriver jag om på kvällarna när jag ätit klart för dagen! 
Och dagens  motion ska jag också skriva ner!

Nu ska jag gå ut på en kort promenad, sen blir det jobb. Usch, blir svårast att hålla sig ifrån allt kaffebröd på jobbet! :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0