Smal-jeansen...

Hejhej!
Har inte uppdaterat på nån dag nu... Men har inte haft nått vettigt att skriva så det kändes onödigt:P

Imorse, efter min dagliga morgonpromenad, fick jag en rolig idé... Vågen visar inte neråt, men jag känner mig smalare. Så tänkte "fan, jag provar smal-jeansen".

Tror att nästan alla har ett par smal-jeans. Ett par som är för små, men man slänger inte bort dem. För man kan ju ha dom "sen när jag gått ner lite, som jag ska göra i höst/imorn/nästa vecka".

Och gissa då! De satt perfekt!!!!!! Blev helt paff! Nu slänger jag ut vågen, för de är bara siffror. De är hur man själv ser på sin egen kropp som är det viktiga! Som sagt, jag har inte gått ner något fast jag ätit nyttigt och tränat. Däremot så har kroppen blivit "fastare" (antar jag, eftersom jag kom i jeansen....)

GREAT! och nu fick man ju lite boost till att fortsätta......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0