Semester!

Tjenare.. Tog ett riktigt hastigt beslut och drog till mammas sommarställe imorse. Väldigt skönt att vara här och bara ta det lugnt! Angående Jannica... Hehe, gjorde alternativ ett ;) Jag kunde bara inte hålla mig! Och jag måste säga att det kändes riktigt bra, nu fick hon veta precis hur jag kände mig tidigare i somras... Och jag svara precis som hon "Men, jag trodde inte vi hade bestämt nått..." Haha Ärligt talat så känns det som om jag skiter i ifall hon blev ledsen eller inte! Och på festen då... Vet inte egentligen vad jag trodde... Känner ju ingen av dem som var där EGENTLIGEN. Är bara "bekant" med alla. Väldigt obekvämt i början och jag ville bara sjunka genom jorden... När de satt där och planerade om att de skulle ut och grilla imorn (idag alltså). Och så frågade de alla på festen om de ville komma med... Alla utom mig.. eller jo, de frågade mig till sist men kände att de bara fråga för att de kände att de "måste"..... Nu ska jag ha semester och ta det lugnt, bara sola och simma! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0