Hur länge skulle jag ligga död innan någon skulle sakna mig?

Hej....
Har funderat på en sak ett tag nu... Jag har nu varit borta hemifrån 4 hela dagar och har börjat på den femte. Jag sa inte till någon att jag skulle fara, utan bara stack iväg. Drog iväg morgonen efter en utekväll, alltså sist någon såg mig gick jag från krogen.

Tänk om jag skulle ligga död i ett dike? Tänk om jag skulle vara kidnappad? Mördad? Det är ingen "vän" som hört av sig. INGEN. Ingen som bryr sig! Hur länge skulle jag ligga död innan någon skulle sakna mig?

Min familj skulle säkert sakna mig, men nu var jag ju med dem så de visste att jag inte var död... Min pojkvän är på affärsresa utomlands, så han har ingen "koll". Visst kanske han skulle bli orolig om jag inte svarade när han ringde, men hur länge skulle de ta innan han tex polisanmäler det? 

Hur länge skulle jag ligga död innan någon skulle sakna mig?

Vet att det låter hemskt att man funderar på sånadär saker... Men som sagt, jag har varit nästan fem dagar borta, och INGEN av mina "vänner" har hört av sig... Och om jag skulle dö skulle ingen av mina "vänner" bry sig. Visst, de skulle säkert bli jätte lessna men det skulle inte förändra någon liv. Jag har ingen regelbunden kontakt med någon. 
Ingens värld skulle kastas omkull om jag skulle försvinna........

Kommentarer
Postat av: FS

sv: Ja verkligen hon får skylla sig själv =)

2009-08-13 @ 16:20:51
URL: http://falsksanning.blogg.se/
Postat av: FS

sv: ja verkligen ;o

2009-08-13 @ 16:24:33
URL: http://falsksanning.blogg.se/
Postat av: emma

usch vilken hemsk tanke. nu började jag också tänka så haha

2009-08-13 @ 23:38:34
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0